2011. január 16., vasárnap

Zöld saláta fürj tojással, parmezánnal, mézes-mustárral

A székesfehérvári piac. Minden csuda klassz dolgot lehet kapni mamiktól, helyi termelőktől. Friss és különleges. Sült töktől a hecsedli lekvárig, kacsa zsírtól a manduláig, minden kincs. A legszebb az egészben, hogy én még nem is voltam, csak az onnan származó szerzeményekkel találkoztam, mert a párom a beszerző mostanság. Nálunk jól bevált a "csak 1 liter tej kell, semmi más ", mert az én Édesem mindig remek ízléssel, nagyon klassz dolgokra talál a tej mellé. Így jött haza tegnap, őszibarack lekvárral amit egy nénikétől vásárolt, kacsazsírral és fürj tojással. Na így lett a salim.

2 főre :
1/2 marék rukkola
1/2 marék radiccio
1/2 marék lolo rosso
1/2 marék madár saláta
20 dkg olasz sonka vagy füstölt libamell szeletek
12 db fürj tojás
10 parmezán friss
1 kicsi édeskömény
magos mustár, mézA saláta bármilyen összetételű lehet, ez ízlés dolga. Konkrétan, találtam egy csomag keveréket. az Intersparban, így lett ez a zöld halom. Csíkokra vágtam rá az édesköményt, szeleteltem a husit. Megfőztem a tojikat, majd félbe vágva a salihoz adtam. Krumpli hámozóval szeleteltem rá a parmezánból. Magos mustárból 2 evőkanálnyihoz, 2 evőkanálnyi méze keverek. Ezzel az öntettel locsolom meg. Pirítóssal tálalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...