2012. június 21., csütörtök

Ruccola pesto

Na az van, hogy Gábor csinált nekem egy fűszer kertet / ami azóta bővült paradicsom, paprika kerttel.... /. Picike, icike, de van benne petrezselyem, zsálya, mángold, levendula, tárkony, és még egy két apróság 1 négyzetméteren, köztük ruccola is, ami rossz gyerek módjára nem átallott kinőni, átszőni, tele futni, az én kis konyhakertemet, pedig szedtem salihoz, tésztába, de igazán nagyon rakoncátlan és óriásira nőtt. Ma / akármilyen meleg is van / leszedtem és ruccola pestóként végezte.

A leszedett, megtisztított ruccolát, ami kb. úgy 300 g-nyi lett egy műanyag edényben, darált mandulával, reszelt Pecorino sajttal és olívaolajjal pépesítettem, üvegbe kanalaztam és hűtöben tárolom, mondjuk a legközelebbi ruccolás risottóig, vagy burgonyapüréig, vagy tésztáig, vagy salira......





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...