2012. június 26., kedd

Fekete olívás humusz



Először is, ki a nyavaja akar ebben az undi hőségben, ráadásul terhesen a konyhában szöszölni, vagy akár enni? Na én nem az tuti. Amúgy is nagyon kedvelem a mártogatókat, a humuszt különösön, főleg, mióta túltettem magam a gusztustalan nevén, ami szerintem leginkább egy giliszta fajta nevére hajaz és megkóstoltam, mert amúgy a csicseriborsóért oda vagyok, ahogy az arab ízekért és konyháért szintén.  A kép nem lett világbajnok, de a mártogató az, érdemes esti grillpartik, borozgatások asztalára helyezni, remek kiegészítő falatka.

1 konzerv doboz csicseriborsót lecsöpögtettem és tálba tettem. hozzáadtam a kimagozott maréknyi fekete olívabogyót, 1 gerezd fokhagymát, római köményt, sót borsot és nyakon öntöttem olívaolajjal, majd botmixerrel pürésítettem. Ha túl sűrűnek ítéljük, olajjal lehet rajta lágyítani, de  amúgy nem egy híg püré.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...