2014. január 4., szombat

Blog újra

Hogyan élessz újra egy alvó blogot? Sőt, tovább megyek, van e kedvem ehhez? Tudom e majd folyamatosan tölteni? Sok-sok kérdés, de mindenesetre elkezdem , mert imádott Hugimat a minap felhívtam és kérdeztem tőle egy receptet, hogy Ő hogy csinálja, mire azt mondta, hát a blogról....Remélem nem csak Ő használja csak, és Ti, Kedves "Rendszeres olvasók" , újra találtok majd itt klassz recepteket, ötleteket.

Kezdésnek egy kis inspiráció a Balaton partról, Füredről. Nagy elánnal indította útjára a Budapestről az Északi-partra avanzsált tulajdonos a Sparheltet , és a szilveszteri ebédünk után, minden elismerést be is gyűjthet ezért.Az étterem egy picike, rendkívül jó ízléssel berendezett, látványkonyhás remek. Imádtuk, hogy csak házi szörpökkel dolgoznak, semmi művacak és szappanbuborék, a kiszolgálás kedves, az ételek zseniálisak. Az elmúlt 1 év arra is jó volt, hogy lássak, fejlődjek, tanuljak, felismerjem az Ön jelölt kókler, gasztrotudókat, és azon példaképeket, akik mellet valamiért elszaladtam addig. Így merem állítani, hogy Magyarország top kategóriás "tányérjait" vonultatta fel a német séf Úr, nem kevésebb odafigyeléssel az ételek ízvilágára,textúrájára,harmóniájára....
Mivel akkor, épp még nem készültem blogolásra, szeretném, ha képek beszélnének helyettem, remélve, hogy minden Füredre látogató betér ide, és hasonló véleménnyel távozik ! Egy biztos, óriási ízélmény és gasztrokirándulás részese lesz !





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...