2011. január 1., szombat

Kókusz tekercs


...vagy keksz tekercs, kókusz rolád, kókuszos keksz tekercs....Ahány ház, annyi féle névvel illették és annyi féle képpen is tud készülni. Szerintem elronthatatlan, és mondjuk mindent egybe vetve 10 perc alatt készen van. Már nagyon sokszor készítettem, nem is akartam ide feljegyezni, de ilyen szépen még nem sikerült feltekernem, ezért fényképeztem le.

0,5 kg darált háztartási keksz
4 ek jó minőségű, cukrozatlan kakaó
4 ek porcukor
1 ek rum aroma vagy rum
1-2 dl tej

krém:
250 g puha vaj
150 g kókuszreszelék
150 g porcukor


A kakaós tészta hozzávalóit összegyúrom. A tejet az állagától függően adagolom hozzá, kicsit kemény, jól összeállt masszát kell kapjunk. A krém hozzávalóit robotgéppel összeforgatom. Egy nagyobb alufóliára szórok a kókuszreszelékből. Két részre osztom a kakaós masszát, az egyiket a kókuszreszelékre rakom és egy nyújtófa segítségével egyengetem,kinyújtom. Megkenem a krém felével és az alufóliával feltekerem. A másik tésztát szintén kinyújtom és megkenem. Mehet a hűtőbe, hogy megdermedjen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...