2011. február 13., vasárnap

Mustáros karalábé krémleves

Nagyon nem szeretek ebben a lakásban fotózni. Nem jók a fényei, már ami a fotózást illeti. Színtelenek, fénytelenek a képeim, nem szeretem. Valamelyik nap a Hugim már rám szólt, hogy rendes receptet nem rakok e fel, mert csak apróságok vannak. Hát most főztem, szerintem nagyon finomat, de az ideg szétütött, mert 1 óra alatt sem sikerült róla normális képet csinálni. Majdnem besötétedett, és a kedvem is elment, úgyhogy ez van. Csak az íze miatt akartam leírni.

Nem mértem semmit sem...

5 db öklömnyi karalábé
3 db kisebb burgonya
1 db közepes fej vöröshagyma
kávés kanál reszelt gyömbér
2 zellerszár
1 gerezd fokhagyma
1/2 csokor petrezselyem
1/2 tv paprika
1 dl tejszín
1 kávés kanál dijoni mustár
só, bors, szerecsendió
1 ek vaj

A karaBélákat, burgonyákat meghámoztam, felszeleteltem. A hagymát a vajon üvegesre dinszteltem. Rádobálom a zöldséget, a fokhagymával, meg a zöldekkel, fűszerezem majd felöntöm vízzel. Kicsit többel, mint ami ellepi, mert turmixolás után jól sűrű lesz. Úgy 40 percig lassú tűzön főzhető. Ha már puha, botmixerrel még forrón pürésítem. Kicsi mustárral ízesítem, a tejszínnel hígítom. Isteni pirított szalonnával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...