2011. július 19., kedd

Tökös-kapros bruschetta

No még egy kis tök, amit jó pár héttel ez előtt "főztem" és csak tartogattam ilyen ínséges időszakokra, mikor marhára csak annyira van időnk, hogy beüljünk valahova vacsizni. Legalább így is tudok töltikézni a blogra, régi, fini, gyors recipéket, amik még bele is férnek a szezonokba.

Gyakorlatilag falatka, kicsike előétel így a mennyiségek nem kell, hogy fixek legyenek, ez inkább csak egy jó ötlet.
Egy fél tököt meghámoztam, kimagoztam és nagyon apró kockákra vágtam.Sóztam, hogy hagyjon levet. 3 szem paradicsomot szintén kimagoztam és aprítottam.1 fej lilahagyamát apróra vágtam és az egészet összekevertem. Adtam hozzá, friss bazsalikomot, friss kaprot, pici citomlét és sok olívaolajat. Vágtam bele pár levél koriandert. Édes bagettet vagy bécsi kiflit javaslok hozzá, mert ha megpirítom, szépen kihozza az ízeket az édessége. Grill party, nyári délutáni dumcsik mellé töki jó.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...