2012. január 10., kedd

Curry-s joghurtos csirkesaláta

Drága Hugim ! Nagyon-nagyon örülök, hogy kezded felfedezni és értékelni a különböző íz párokat, kezded érezni a fűszerek különleges illatát, múltját, származását, de leginkább, hogy próbálgatod a recpetjeimet. Lehet ez a kis sali, kicsit még sok lesz Neked, de remélem, megkóstolod majd egyszer ezt a különleges keleti fűszert, ami nekem most a kedvencem lett.  Remélem, nem sokára megyünk együtt a főző suliba, és jót mulatunk :-)
Szeretés :-)

A salátához most külön sütöttem a csirkecombokat, de pirított csirkemell kockákkal a legfinomabb, ami bele van forgatva.

2 dl joghurt
8-10 szem koktél paradicsom
1 szál sárgarépa
1 szép zöld alma
1 fél fej lilahagyma vagy leginkább új hagyma
1 fél fej jégsaláta
1 fél szál angol zeller
1 ek curry por
só, bors,


Végtelenül egyszerűen: a koktél parikat ketté vágttam, a jégsalátát aprítottam, a zöldalmát, hagymát, angol zellert és sárgarépát vékony csíkokra szeleteltem . Összekevertem a zöldségeket. A joghurtot a curry porral elkavarom, sózom, borsozom és az egészet egybe forgatom....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...