2010. július 13., kedd

Hideg körtés, mentás uborkaleves

Egy angol blogon találtam a receptet, így közel a 40 fokos hőségben egész klassznak tűnt a gondolat, hogy hideg, mentás levest kortyolgassak. Megbolondítottam egy kis körtével és kaporral, mert persze nekem sose jó az eredeti recept, na de nem ártott ám neki, tök tuti lett. Mire is jó az uborka, mi /?! / az ubi sali és szempakoláson kívül ?! Még laktat, és lúgosít is. Szupi.

3 főre elég szerintem, ha nem gulyás imádó pasik ülnek az asztalodnál :
1 db közepes méretű kígyóuborka
1 db közepes körte
1 marék friss menta
1 tk friss kapor
1/2 citrom leve
4 dl natúr joghurt
só, bors, szerecsendió

Jó, ha az összetevők előre hűtve vannak, mert így azonnal fogyasztható. Az ubit és a körtét is megmosom, majd felkockázom és a többi hozzávalóval együtt bedobálom a turmixgépbe. Egy serpenyőben, són mandulát pirítottam, hogy legyen kicsi betét a levesbe. Hűtés után fogyasztandó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...