2010. október 16., szombat

Kókusz pufi

Ez egy újabb fotózhatatlan desszert, vagy elfelejtettem fényképezni. Kicsit zűrös az életem mostanság, de kell valami kis idő a konyhában, mert hát a hobbi kikapcsol ugyebár, akkor nem kattog az agy. A recept roppant egyszerű és gyors. A sütink nagyon "omlósz" lesz. Tipikus bekapok egy falatot menet közben édesség.

20 dkg kókuszreszelék
5 nagy tojás fehérje / jó ha szobahőmérsékletű, de nem kötelező /
1 zöldcitrom reszelt héja
8 dkg cukor
1/2 tubus sűrített tej
1 ek liszt

A tojik fehérjét a cukorral és egy csipet sóval, elkezdem habosítani. Bele nyomom a sűrített tejet még egy kicsit dolgozok rajta, majd hozzá adom a sok-sok kókuszt. Belereszelem a citromhéjat. A sütőt előmelegítem a 175 fokra. Sütőpapirra kis halmocskákat kanalazok. Kb. 20 percig sütöm, de közben többször ránézek, mert csak picit aranybarnára kell pirítani, nem úgy ahogy én csináltam először, hogy szénné égett:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...