2011. október 11., kedd

Gorgonzolás sült körte bazsalikommal

Na most a férjem biztos megfogja kérdezni, ha olvassa, hogy ezt meg mikor csináltam, és Ő miért maradt ki belőle, de jelzem, csak egy gyors ebéd volt még két hete, valamelyik nap, mikor még azt hittem hogy van jó körte. Szerintem a körte most nagyon nem volt jó idén. Ízetlen, jellegtelen volt, vagy csak egyszer sem sikerült belenyúlnom vásárlásnál. A gorgonzolát pedig imádom, mégha elég nehéz is beszerezni, mert fehérholló. A kettő együtt pazar...
Szerintem előételnek is állat, de én csak ezt ettem ebédre.

1 emberes:

1 szem körte
2 ek gorgonzola sajt
2 kis levél bazsalikom
tengeri só, fahéj, pici nádcukor, pár csepp olíva

A körtéket félbe vágom, és kivájom a magházat. Ide töltök úgy fél evőkanálnyi sajtot, sózom, megszórom fahéjjal. Előmelegített sütőben puhítom a körtét úgy 10-15 percig. Kicsit beleolvad a sajt, de ez nem ügy, mert ekkor beletöltöm a maradékot és rátűzöm a bazsalikom leveleket. Visszatolom még 2 percre. Csak épp, míg elkezd olvadni a gorgonzola.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...