2010. május 29., szombat

Günzer Tamás : Kékfrankos Rosé 2009

Erre mondják, hogy megtaláltam a számításom, vagy zsák a foltját, vagy aki keres talál ??? Nö jó pár rosét megkóstoltam mostanában, sajna / bár nem bántam, mert ez is kell / némelyik, igen csak szódát kívánt....Hát nem tudom, de egy újabb kedvec lépett a borpalettámra, eme isteni, elképesztően gyümölcsös rose személyében. Még áprilisban jártunk Villányban egy remek hétvégén. Günzer pincénél mindig kóstolunk és most sem csalódtunk. Pár éve a Mátyás Cuvée-je tette emlékezetessé a szombatunkat, most pedig nekem ez az illatos nedű. Szó szerint, mintha egy hatalmas szamócás kosárba dugnám a fejem és csak harapnám az érett, piros csemegét...Pár palackkal beszereztem, hogy megfelelő beszámolót tudjak írni róla és persze az idei villányi tapasztalatokról, így igyekszem, nem marad el, addigviszont kortyolgatom ezt a friss, selymes, édességem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...