2010. május 3., hétfő

Paradicsom, feta, grillezés

Egy héttel ezelőtt munkából hazafele jött az ötlet, hogy na ma grillezés. Isteni az idő, előbb is végeztem, remek lesz. Kincsemnek telefon, aki azonnal bólogatott. Vettem pipicicit, bepácoltam egy mézes, chilis, fokhagymás pácba, szója szósszal és a thai édes-savanyú szószommal. Összedobtam egy salit, mézes-mustáros öntettel és bedobtam ezt a kicsit görögös, klassz köretet a sütőbe, miközben Bonbon már izzította kerti grillt a sütéshez. Itt a nyár, juhéjjjjjj...

6-8 szem koktélparadicsom
5-8 dkg feta sajt
kis citromlé
olívaolaj
oregano


Parikat félbevágom, fetát felkockázom. Sütőtálba vele, citromlével, olajjal meglocsolom, szórom az oreganóval, majd bedobom a sütőbe 10-15 percre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...