2010. szeptember 30., csütörtök

Egyszerű bazsalikomos fusilli mozzarellával és paradicsommal

Először is. Sétálj el egy Aldiba. Nézelődj és végy eredeti olasz tésztát, mert most akciós. Nekem sikerült három "félefajta" csomagot beszerezni. Végy még cseresznye paradicsomot, mozzarella golyót, friss bazsalikomot és nagyon jó minőségű olívaolajat. Igen ez fontos ! Olívaolajból és balzsamecetből magas minőségűvel dolgozzunk minden esetben! Bár én tartok itthon alacsonyabb / olcsóbb /kategóriájút is, kimondottan sütéshez-főzéshez. Tehát - tehát kanyarodjak vissza a tésztához. Olaszosan megfőztem a fusillit /tetszőleges mennyiség én úgy 250 g-ot használtam /, ami bazsalikomos volt és ettől enyhén zöld színű. Nekem őszintén szólva kicsit intenzívebb volt a kelleténél. A koktél paradicsomokat / kb. 8 szem / méretüktől függően félbe vagy négybe vágom. Hozzá tépkedem a mozzarellát / 1 golyó /. Ha kész a tészta, egy serpenyőbe öntöm, és meglocsolom olajjal, majd összekeverem a paradicsomos mozzarellával. Addig forgatom lassú lángon,amíg el nem kezd olvadozni a sajt benne. Kevés friss bazsalikomot tépkedek rá és megszórom reszelt parmezánnal. Ennyire egyszerű.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...