2010. április 1., csütörtök

Boldog Névnapot Fiúk !!!

Egy laza szerda esti koccintás Helgáéknál, mivel Tamás és Gábor nap volt nem is olyan régen. Szeretem ezeket az estéket ! Egy könnyű, ízletes vacsora, finom borral, beszélgetés, nevetés, együtt. Azon gondolkodtam, mikor kezdtem ezt a bejegyzést, hogy rákeresek a család szóra, hogy tudjam definiálni, hogy legyen egy pont, ahonnan indulhatok. Hogy mi a család?! Azt leszámítva, hogy imádom a "rokoni szálaimat", a le és felmenőimet, a vér szerinti "kapcsolataimat", nekem a Helga is a Család. Azt gondolom, hogy ez a normális, hisz itt vagyunk egymásnak, mióta felköltöztünk, nekünk itt, EZ is család. Az amikor oda, haza mész, mert otthon vagy, akkor is, ha nem tudtok sűrűn együtt lenni, tudod, hogy ott van, oda kucoroghatsz tévézni, átmehetsz hajat mosni, vagy bármi extrém hülyeséget csinálni még akkor is, ha hetekig bele vagy temetkezve a munkába vagy örülsz, hogy 2 percet tudtok beszélni, csak annyira, hogy mizu?! Ezt érzem, gondolom, mikor Nála vagyok, vagy Ő van nálam. Fontos, hogy legyen ez a Család tudat, hogy az ünnepeinket megtartsuk, szakítsunk időt, együtt főzzünk. Az együtt főzés, most Helgu főzés volt Tomi kuktáskodással. Jól sikerült. A menü egy egyszerű, de isteni rukkola alapú saláta, zöldséges tekercs, csípős - tejszínes spagetti. Ja, és meghívtuk Jack Daniel Urat is. Egészségetekre Fiúk !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...