2009. december 20., vasárnap

Helga pici garnéla raguja


Ezt azon kedvenc étkeink közé sorolom, amit pikk-pakk össze lehet dobni, a nap mind három étkezésére elkészíthető, és többféle módon tálalható.

Az alap ragu :
500 g koktél garnéla
2 nagyobb fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
1 maréknyi aprított petrezselyem
1 gerezd citrom
só, bors.

Nehéz leírni az arányokat, mivel ízlés kérdése minden, én úgy szeretem, ha Helga nagyon sok hagymával és nagyon sok petrezselyemmel készíti. Elmondása alapján ez a titka is...
Olivaolajon, serpenyőben a vöröshagymát megpirítjuk, majd mehet rá a garnéla, só, bors. A fokhagyma gerezdeket én egészben szoktam beletenni, mert nem kell, hogy elvigye a rák ízét, viszont az olajamat remekül ízesíti. Belekeverjük a petrezselymet, majd a rákocskákat kb 10-15 percig sütjük, végül citromot facsarunk rá.
A kész ragut én legjobban pirítósra halmozva kedvelem, de rizottoként és spagettivel összekeverve, akár tejszínesen is nagyon klassz. A szaftja meg tunkolva....hmm, mennyei.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...