2011. május 28., szombat

Kecskesajt dióban epres ruccolával

Az úgy volt, hogy haza rohantam, gyorsan összedobtam az ebédemet és tovább rohantam. A kecskesajtot már pár napja megvettük, puha, érlelt volt, tudtam, hogy sütni fogom, azért választottam ezt. Epernek meg már szezonja van, nem éri meg a június közepét, avatottabbak szerint a jövő héten durran majd be a gyümölcs. Akkor neki állok a lekvároknak, de most csak egy gyors szösszenet az eperből.

2 karika, ujjnyi vastag puha, érlelt kecskesajt / kb. 15 dkg /
2 ek darált dió
2 ek zsemlemorzsa
1 tojás
1 marék ruccola
10-12 szem nagyobb eper
retek, póré vagy vegyes csíra
3 ek akácméz
1 ek szója szósz
2 ek málnaecet
pici vaj

A bunda a sajtra rém egyszerű, a darált diót összekeverem a zsemlemorzsával, sózom és beleforgatom a sajtot, majd a felvert tojásba mártom és ismét a diós panírba. Serpenyőben vajat olvasztok és pirosra sütöm.
A salátát tányérra halmozom, rá negyedelem az epret, megszórom a csírával. A mézet, szóját, ecetet összekavarom. A sajtot a salira helyezem és meglocsolom az öntettel. Megeszem és megnyalom mind a 10 ujjam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...