2010. február 24., szerda

Banán fagyi

Kaptam egy fagylaltgépet Kincsemtől, juhéjjjjj....Persze, azonnal kiakartam próbálni és mivel nem mertem rögtön főzős, tojásos krémet csinálni, fölforgattam a hűtőt és amit találtam előbányásztam és dobáltam is bele a gépbe. Na, de ennek természetesen előzménye is van. Fagyi gép megkap, nagyon örül, ugrabugrázik, használatit elolvas, mosoly lehervad és az azonnalból 24 óra lett, mivel a gép tartályát ennyi ideig kell fagyasztóban előhűteni !!! Ráadásul, hurka-kolbász vacsora készítés, mivel kicsike a fagyasztó, nem fért be a tartály. Kicsim, kérnék ajiba egy fagyasztót is, mert kinőtte magát a hűtő, és jön a fagylalt szezon :-)))), és nem ehetünk minden este disznótorost...

Nos :
3,5 dl tejszín
4 dl tej
1 doboz sűrített tej
1 vanília rúd kikapart belseje
3 ek méz
1 db banán
1/2 tubus natúr Medve sajt
ha gyerkőc nem eszi, 1 tk banán likőr

A tejet, tejszínt, sajtot, mézet sűrített tejet összekeverem jó alaposan, hogy a sajt ne maradjon egyben. Belekaparom a vaníliát, adott esetben hozzá öntöm a likőrt és az egészet a gépbe teszem és elindítom. A banánt pürésítem vagy villával jól összenyomkodom /minél érettebb, annál jobb/,és mielőtt kész a fagyi hozzáadom a masszához. Minden hozzávalót a hűtőből tegyünk egyenesen a gépbe, jó hidegen. Szépen megfog nőni a krémünk, szép levegős lesz a fagyink. Átöntöttem egy műanyag dobozba és ment a mélyhűtőbe. Érdemes egy 10 perccel fogyasztás előtt kivenni, mert betonná tud fagyni a házi fagyi, ha nincs benne alkohol, vagy elég cukor, vagy elég zsiradék. Ezért minél zsírosabb tejszínből, tejből készítsük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...