2010. február 27., szombat

Karibi morzsa süti


Beindult a morzsa süti gyártás. Az első tál elkészítése, és behabzsolása után, másnap már gyártottam is következőt. Mindketten imádjuk. Mivel mindig van itthon friss gyümölcs, mert préselek, mixelek, turmixolok és most már fagyit is ügyezek, így nincs olyan nehéz dolgom, hogy pikk-pakk szuper desszertem legyen. Az ananászt is fagylalthoz vettem, de inkább a Nagyitól kapott sárgabarack befőttet toltam bele, így ananászunk átkerült a hőálló tálba. Sajna nem mai csirke, úgyhogy nem volt túl sok leve, sőt, ha csak banánnal csinálom is zseniális, mivel nagyon szeretem a banánt, amúgy is bármilyen formában elkészíteni, de melegen isteni.

A tálba kerül :
3 db banán
1 közepes ananász
2 ek nádcukor
1 narancs leve

A tetejére :
10 dkg margarin
10 dkg liszt
10 dkg kókuszreszelék
2 ek nádcukor

Az ananászt nagyon egyszerűen meg lehet hámozni. Le kell vágni a "sapkáját", a talpára kell állítani és egy vékony hegyű késsel, levágjuk, csíkokban a héját, legvégül a talpacskáját. Az ananász közepét, a fásabb részét én leszoktam préselni, gyümölcsléhez, a több húsát felkockázom. A banánt meghámozom, felkarikázom és a hőálló tálba teszem, az ananászra. Meglocsolom a kifacsart narancs levével, megszórom a cukorral. A lisztet, cukrot, kókuszreszeléket a vajjal, ujjam hegyével összemorzsolom, majd a gyümölcsre szedem. Előmelegített sütőben 30-35 percig 175°on sütöm. Melegen habzsolom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...