2010. március 7., vasárnap

Csoki pöttyös Baileys fagylalt makadám dióval

Csak felnőtteknek persze. Bonbon szerint ez a legjobb fagyi, aminek maradékát még tegnap éjjel elmajszolgattuk, miközben azt lestük a tv-ben, hogy Bear Grylls a Discovery-n miket próbál lenyomni a torkán, hogy bemutassa, hogyan éljük túl a vadont, a sivatagot, vagy a jég világot. Nem volt valami bizalom gerjesztő, de nem tántorított el bennünket a fagyi megsemmisítésétől, így ma reggel mikor felébredtünk és még fél lábbal az ágyban voltam munkába indulás előtt, elhangzott a következő kérdés : " Csináltál fagyit ?"...- Nem, Kincsem, de este csinálok egy nutellás narancsosat.

2 tábla magas kakaó tartalmú étcsokoládé
3 ek vaj
5 dl Baileys
2,5 dl tejszín
1 tubus sűrített tej
1 dl 3,5%-os tej
1 marék darált makadám dió

A csokit vízgőz fölött a vajjal megolvasztottam, majd többszöri kevergetés közepette, hagytam kihűlni. A tejet, tejszínt, sűrített tejet összeelegyítettem, majd beleforgattam a csokit és a Baileyst. Ez ment a fagyi gépbe. Bekapcsoltam és menet közben teáskanállal belekanalaztam az előzőleg ledarált makadám diót. Nem lesz olyan krémes, mint általában, mivel a csoki a hideg hatására kis pöttyökben összeáll, és a dió is darabos, de nagyon finom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...