2010. március 15., hétfő

Menzás szardínia krém


Hááááát, egyszer már voltam napközis. Csak azért, mert Márta néni, a napközis tanárnő, hétvégére a két legjobb gyereknek odaadott egy öltöztethető babát és egy macit. 1 hétig én voltam a legjobb gyerek. Szerettem a menzás uzsikat. Mézes kenyér, szardíniás kifli....szerettem, emlékszem rá, különlegesnek tartottam. A játékokat nem én vittem haza, napközis sem voltam többet, de ime egy gyors, menzás reggeli, a napköziből:

1 konzerv olajos szardínia
1 ek vaj
citrom
fehérbors, só
pirítós

A halacskát villával összenyomkodom, a vajjal bekeverem, fűszerezem, facsarok bele kicsi citromot. Ez az alap, ehhez szoktam néha még lilahagymát reszelni, úgy is nagyon fincsi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...