2010. március 4., csütörtök

Rumos szilva fagylalt

"Milyen fagyit csináljak?" hangzott el a számból ugrabugrázva, mivel nagy fagyi gyártó üzemet nyitottam. Amúgy is imádjuk a fagyit, de ez a házi készítés valami zseniális. Nagyon szeretem. Most, hogy Nagyikám megtámogatott egy mélyhűtővel, még helyem is van, semmi sem tántoríthat el. Köszönjük szépen Mamka :-)

20 dkg aszalt szilva / ebből külön raktam jó pár szeme, hátha kell a fotózáshoz.../
3 dl-es szilva befőtt, a leve is
rum vagy rum aroma
3 ek méz
1/2 citrom leve
fahéj
2 dl tejszín
1/2 tubus sűrített tej
1 dl tej
1/2 doboz Philadelfia sajt

Az aszalt szilvát, a befőttet, a befőtt levéből egy kicsit botmixerrel pürésítek. A többi hozzávalóval együtt összekeverem. A sajtot jó alaposan kikavarom, mert összeállhat egy kockába.
Nekem itthon jó kis barna rumom volt, így ebből locsoltam bele, úgy kb. 1 evőkanálnyit. Mehet a gépbe. Szerintem ez lett a legjobb fagyim eddig. Mind a háromból. Vagyis négyből, de a citrom fagyi előbb elfogyott, mint ahogy bekapcsoltam volna a gépet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...