2010. március 27., szombat

Garnélás,kolbászos spagetti

Már rég szeretném kipróbálni a garnélát ebben a formában, viszont nem kaptam megfelelő rákot hozzá. Azokat a nagyokat szerettem volna, ami olyan bazi húsos, és farka van. Sehol nem kaptam. Jó, hazudnék, ha azt mondanám, hogy térdig jártam a lábam és úgy sem találtam. Mindenesetre amit kaptam az közepes, igazán rózsaszín, és mirelit. Próbálni jó lesz, és, ha ízlik akkor tényleg lejárom a cipőm sarkát...

30 dkg garnéla
1 marék felkarikázott, füstölt kolbász
1/2 csokor petrezselyem
1/2 citrom leve
3 ek olívaolaj
2 gerezd fokhagyma
1/2 marék fenyőmag
20 dkg spagetti

A rákocskákat előző este kiolvasztom, majd "bepácolom" olívaolaj, citromlé, egy kevés petrezselyem és1 gerezd fokhagyma keverékébe, majd mehet a hűtőbe a főzésig. Másnap a kolbászt felkarikázom, serpenyőben előpirítom. Nem szükséges alá olaj, mert elég zsiradékot fog engedni. Közben a spagettit felteszem főni. Egy külön serpenyőben pirítom a fenyőmagot, szintén zsiradék nélkül. A pirosra sütött kolbászokra öntöm a pácolt garnélát. Meglocsolom még olívaolajjal, ráreszelem a fokhagymát és megszórom a maradék petrezselyemmel. Nyugodtan mehet rá bőséggel olaj, mert a spagetti felszívja majd a nagyját. Kicsit főzöm, a ráknak nem kell túl sok, csak megfuttatom, rászórom a fenyőmagot. A kifőtt, forró tésztát egyből a raguba szedem, összeforgatom,tálalom, majd ízlés szerint, frissen reszelt parmezánnal megszórom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...